28. november 2024
»Ta pravica ščiti potrošnike pred prodajnimi taktikami, ki temeljijo na pritisku, in deluje kot svojevrsten popravni izpit za nepotrebne ali prenagljene nakupe. Potrošnikom omogoča, da svoj nakup premislijo še enkrat.«
Romana Javornik je pojasnila, kako pravica do odstopa od pogodbe ščiti potrošnike.
25. julij 2022
7. avgust 2020
»Vodja centra Romana Javornik opozarja še, da je sklepanje pogodb na področju potovanj danes tvegana odločitev, povezana z negotovostjo glede možnosti izvedbe oz. koriščenja teh storitev.«
Romana Javornik opozarja na tveganja pri sklepanju pogodb za potovanja v današnjem času.
7. avgust 2020
4. september 2019
4. september 2019
»Naj se potniki natančno pozanimajo o svojih pravicah ter jasno izrazijo voljo in zahteve do prevoznika, da ne bi prišlo do ignoriranja, nejasne situacije o tem, kaj je ponudil in sprejel, dobro je, da je ta komunikacija jasna.«
Romana Javornik svetuje potnikom glede komunikacije z letalskim prevoznikom v primeru stavke.